Aktiviteten i HTK er veldig høy og det er ikke bare i bassenget, på løpebanen eller på asfalten det skjer noe. HTK har en meget høy sosial profil og ønsker å tilføre medlemmene noe av enhver smak utenom trening også. For å opprettholde det gode tilbudet vi har i dag, er det behov for å tilføre disse to komiteene flere kreative sjeler med pågangsmot og entusiasme. Desto flere som bidrar desto mindre på den enkelte.

Har du lyst å bidra i en av komiteene tar du kontakt med post@haugesundtri.no

 

De to komiteene har følgende oppgaver iht vår Organisasjonsplan, men står fritt til å finne på ting til nytte og glede for alle HTK’ere

 

Sosialavdeling 

Formål
Haugesund Triathlon Klubb er opptatt av et godt miljø blant medlemmene. I den forbindelse er det ønskelig at klubben medlemmer møtes faglig og sosialt med jevne mellomrom.

Mandat
Klubbens sosialavdeling er ansvarlig for planlegging og gjennomføring av medlemskvelder, klubb- og familiearrangement. I forbindelse med budsjett skal Sosialavdelingen spille inn sine behov og planer for styret.

Utføre oppgaver ihht til klubbens årshjul

 

Arrangementsavdeling

Formål
HTK ønske å være en aktør som skaper energi, entusiasme og glede. Gjennom å arrangere konkurranser internt og offentlig skal HTK få frem individets konkurranseinstinkt og lyst til å mestre

Mandat
Arrangementsavdelingen i HTK har ansvar for planlegging og gjennomføring av arrangement i regi av HTK. Alle medlemmer som ikke selv stiller til start i arrangement forventes å hjelpe til som frivillig under gjennomføringen. Dette bidrar til kvalitet og sikker gjennomføring.

Arrangementsavdelingen kan komme med forslag til type arrangement som ønskes planlagt utover det som er fastsatt i klubbens kalender. Dette må planlegges i god tid slik at utgifter kan legges inn i budsjett for kommende år. Uforutsette utgifter skal rapporteres til styret.

Aktuelle konkurranser/arrangement

–       HTK Knirken Cup
–       IronKids
–       NM Langdistanse under IronMan70.3
–       Haugesund Triatlon

Utføre oppgaver ihht til klubbens årshjul

 

Bildet øverst er fra arrangementet «Ladies only» i 2013