24 stemmeberettigede  møtte opp på klubbens 3. årsmøte. Møtet startet med en velkomstvideo laget av Anders H. Larsen. Denne må spilles på en god skjerm med mye lyd. Videoen finner du under menyen «HTK-TV»

Videre gikk møte gjennom standard saksliste for årsmøte (referat vil bli lagt i klubbens DropBox folder, samme folder som dere fant underlag til møtet).

HTK har nå rundt 25 personer som er med i styre, avdelinger og andre verv. I tillegg har HTK et trenerapparat som teller nærmere 20 personer. Disse har ansvar for sykkel-, løp- og svømmetreninger for barn, ungdom og voksne fra 7år og oppover. Disse engasjerte og dedikerte frivillige er  med på å bygge Norges største triatlon klubb videre, slik at våre medlemmer (over 400) har et solid triatlon tilbud uansett hvilken grunn og nivå for medlemskapet.

Barne og Ungdomsavdeling 2014

Nytt av året er en utvidet Barne- og Ungdomsavdeling. HTK har nå nærmere 80 barn og ungdommer som er bitt av triatlonbasillen. Disse trenger solid og trygg oppfølging og vi er overbevist om at den organisering og de ansvarlige som er valgt inn etter årsmøtet vil bygge videre på det gode arbeidet som allerede er lagt ned.

I tillegg til ny barne- og ungdomsavdeling er klubben i gang med å etablere et Sportslig utvalg som får ansvar for klubbens sportslige interesser.

Arne Tommy - Årets Frivillige i HTK 2013

Arne Tommy – Årets Frivillige i HTK 2013

Etter den formelle delen av årsmøtet informerte styret om status for det nye klubbtøyet, vårt nye treningstilbud, ungdomsprosjektet, aktiviteter fremover og ikke minst lansering av vår nye webside.

Irek - vinner av HTK Knirken Cup 2013

Irek – vinner av HTK Knirken Cup 2013

Til slutt var det utdeling av premier til årets Knirken Cup vinnere – Irek Korfini og Astrid Grønningen.

Arne Tommy Nilsen ble kåret til årets Frivillige.

Christer Kismul stakk av med den gjeveste premien i Frivillighetskonkurransen – reisegavekort på kr. 3500,-

Fra våre sponsorer og  samarbeidspartnere fikk vi en rekke «give-aways» som ble trukket ut på lodd de frivillige hadde opparbeidet gjennom 2013. Uavhentede premier kan hentes i butikken til Ivar (Icon). Ta en tur innom og finn ut om du var blant de heldige som vant flotte bøker, ryggsekk, svømmebriller, UP-armbånd fra Jawbone etc etc.

Vi takker Spinn Sykkelshop, Alf Lea & Co, Haugesund Sparebank og Hatteland for gavene.

Til slutt i møtet informerte Ivar om status på arbeidet med ny svømmehall. Et spennende og svært tiltrengt bygg i den ellers så fantastisk idrettspark vi har i Haugesund.

Takk for oppmøte, takk for engasjement og takk for 2013! Referat fra møtet blir lagt i DropBox

Sportslig hilsen

Styret i HTK