18.mars kl.1800 avhold HTK sitt 4.årsmøte. Denne gangen i lokalene til Opus Arkitekter

Alle bortsett fra én av de oppmøtte var stemmeberettigede og møtet startet med en liten mimring fra fjorårets høydepunkt.

Videre gikk møte gjennom standard saksliste for årsmøte med unntak av presentasjon av vår nye hovedtrener som var kveldens høydepunkt og spenningsmoment for mange.

htk4HTK nærmer seg 450 medlemmer fordelt på 36,6% kvinner og 63,4% menn. Barn og ungdomsavdelingen består av ca 106 medlemmer i aldersgruppen 7-19år. Hele HTK apparatet drives av rundt 35 personer og uten disse engasjerte og dedikerte frivillige vil det ikke være mulig å bygge Norges største triatlon klubb videre.

htk3Med hovedtrener på laget har vi lagt grunnlag for ytterligere forbedring av tilbudet til våre medlemmer uansett hvilken grunn og nivå for medlemskapet.

Etter den formelle delen av Årsmøtet var slutt, var det utdeling av premier til årets Knirken Cup vinnere, Årets Frivillig samt deltagere i Frivillighetskonkurransen. Årets Frivillig blir den som gjennom året har samlet flest poeng gjennom planlegging og gjennomføring av aktiviteter i HTK.

irek

Irek Korfini

astrid

Astrid Grønningen